İzmit’in kurtuluşunun 105. yılında anma programı Camii'de düzenlendi

Kocaeli Valiliği tarafından, İzmit’in düşman işgalinden kurtuluşunun 105. yıl dönümü dolayısıyla Fevziye Camii’nde Mevlid-i Şerif ve Hatim Duası programı düzenlendi. Programda şehitler ve gaziler dualarla anıldı.

GÜNCEL - 28-06-2026 17:29

İzmit’in 28 Haziran 1921’de düşman işgalinden kurtuluşunun yıl dönümü kapsamında gerçekleştirilen programa Kocaeli Valisi İlhami Aktaş’ın yanı sıra İzmit Kaymakamı Yusuf Ziya Çelikkaya, Başiskele Kaymakamı Dr. Soner Şenel, İzmit İlçe Müftü Vekili Mikail Özkan ve vatandaşlar katıldı.

Programda Kur’an-ı Kerim tilaveti okunurken, vatan uğruna hayatını kaybeden şehitler, merhum gaziler ve tüm geçmişler için dualar edildi.

Anma programı, Fevziye Camii bahçesinde vatandaşlara yapılan ikramlarla sona erdi.

Hibya Haber Ajansı
Günün Diğer Haberleri