Aydın’da “Yaza Merhaba Konserleri” kapsamında etkinlik düzenlendi

Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen “Yaza Merhaba Konserleri” kapsamında Didim’de Kolpa grubu sahne aldı. Etkinliklerin kent genelinde devam edeceği bildirildi.

KÜLTÜR - SANAT - 27-06-2026 11:17

Aydın Büyükşehir Belediyesi tarafından düzenlenen “Yaza Merhaba Konserleri” kapsamında kültür ve sanat etkinlikleri kent genelinde sürdürülüyor.

Etkinliklerin Nazilli’deki ilk programının ardından konserlerin ikinci durağı Didim oldu. Didim Atatürk Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilen etkinlikte Kolpa grubu sahne alarak sevilen şarkılarını seslendirdi.

Konserin yoğun katılımla gerçekleştiği belirtilirken, etkinliğin yaz dönemi boyunca farklı ilçelerde devam edeceği ifade edildi.

Program kapsamında bir sonraki konserin 30 Haziran Salı günü Efeler ilçesindeki Tekstil Park’ta düzenleneceği, etkinlikte Aydilge’nin sahne alacağı ve konserin saat 21.30’da başlayacağı bildirildi.

 

Hibya Haber Ajansı
Günün Diğer Haberleri